Sa ne facem timp pentru alergat!

Sa ne facem timp pentru alergat!

Publicat: 10 January 2011 Sporturi: Alergare

Planifica antrenamentele in avans
Incearca sa iei decizia privind alergatul in chiar ziua respectiva. O idee este sa faci inca de duminica seara sau luni dimineata orarul antrenamentelor pe saptamana respectiva, in functie de programul de lucru. Bineinteles ca orarul saptamanal se poate modifica pe parcurs, insa este important sa stabilesti un cadru initial. Implica-ti sotia sau o alta persoana cu un rol important in viata ta in aceste sesiuni de planificare.

Aminteste-ti tot timpul motivul pentru care alergi
Sa-ti aloci macar 30 de minute zilnic pentru antrenament te va face mai sanatos, mai fericit si mai capabil sa-ti duci la bun sfarsit sarcinile zilnice. Rezultatul va fi ca vei avea mai multa energie pentru lucru precum si pentru activitati in timpul liber, iar de asta se vor bucura toti din jurul tau. Pentru acele zile in care pur si simplu nu ai timp sa te antrenezi, creaza-ti un antrenament pentru cazuri “de urgenta”, care sa nu dureze mai mult de 15 minute. Acest antrenament condensat iti va permite sa-ti mentii ritmul. Este acel tip de antrenament la care poti recurge in zilele mult prea aglomerate. Pot fi 15 minute de alergat usor, mers pe bicicleta sau de mers pe jos.

Deplasarea la si de la lucru
Printre alte beneficii pe care le ofera, alergatul pana la si de la lucru poate economisi timpul care altfel ar fi pierdut in trafic. Cu metroul s-ar putea sa iti ia 45 de minute sa ajungi acasa si ai putea sa faci din acest timp unul pe care sa il aloci alergatului.

Alatura-te unui grup de alergare
Grupurile au fost create pentru a motiva oamenii sa li se alature. Acolo vei gasi oameni cu aceeasi pasiune ca tine. Ro Club Maraton este acum prezent in toate parcurile mari din Bucuresti, avand grupuri de alergare in fiecare weekend.

Articol integral pe Ro Club Maraton.( http://www.maraton.info.ro/cum-sa-ne-facem-timp-alergam.html)

   

Ti-a placut?

Pentru evenimente similare, te poti inscrie la newsletter-ul nostru.

   
 

Tag-uri