Nu neglija proba de inot

Nu neglija proba de inot

Publicat: 12 August 2011 Sporturi: Triatlon

Cu toate ca te va solicita, proba de natatie trebuie sa aiba si o componenta de relaxare si sa asigure o cheltuiala minima de energie. Trebuie sa treci prin apa destul de repede pentru a ajunge in timp util la proba de ciclism. Asadar, o buna pregatire la inot este vitala si pentru acest lucru sunt recomandate 3-4 sedinte de antrenament saptamanale care sa includa urmatoarele:

- O incalzire si o inchidere (parte de revenire) la fiecare antrenament

- Pe langa calitatile fizice, exerseaza si tehnica de inot

- Cel putin unul, daca nu doua antrenamente sa fie de relaxare

- Un antrenament pe saptamana este recomandat sa fie solicitant, asemanator cu nivelul de efort depus in concurs

- Pe cat se poate, fa niste antrenamente in aer liber, pentru a stapani tehnicile de navigatie

- Fa-ti o lista completa cu tot ce iti trebuie pentru proba de inot: costum de inot, ochelari, casca, bidon cu bautura izotonica pentru a fi hidratat in permanenta, etc.

- Daca ai de gand sa folosesti un costum de neopren, atunci poarta-l macar la o parte din antrenamentele saptamanale

- Pe masura ce progresezi, executa proba de inot urmata de o tranzitie la proba de ciclism (poti chiar sa mergi si cativa kilometri cu bicicleta ca sa vezi cat de obosit esti)

- Daca poti ruga un observator sa te urmareasca de pe margine este foarte bine. Iti va spune care iti sunt punctele forte, dar mai ales cele slabe si astfel le poti remedia.

- Nu exagera cu inotul. Desi sunt recomandata 3-4 antrenamente pe saptamana, durata unuia ar trebui sa se situeze intre 30 si 60 de minute.

   

Ti-a placut?

Pentru evenimente similare, te poti inscrie la newsletter-ul nostru.