Energie mentala

Energie mentala

Publicat: 02 August 2011 Sporturi: Ciclism, Alergare, Triatlon, Ski & Snowboard

In acest caz, iti ramane sa te motivezi pentru a iesi la antrenament. Iata cum faci acest lucru.

Stabileste-ti obiectivele

Este greu sa alegi o sesiune de antrenament in defavoarea statului in canapea cand nu ai un motiv bun de tot sa o faci. Tocmai de aceeas este bine sa ai un junral de antrenament unde iti notezi antrenamentele, dar iti scrii si scopurile pentru care te antrenezi. Nu trebuie sa iti propui sa fii campion olimpic, esti un castigator daca o faci macar pentru sanatatea ta!

Fii flexibil

Trebuie sa te organizezi pentru a fi bun la mai multe lucruri. Este indicat sa iti fixezi o ora pentru alergare pentru a-ti face programul in asa fel incat sa ai timp sa si alergi, dar pastreaza si un plan de rezerva in caz ca apare ceva.

Suna un prieten

Cand alergi de unul singur, este usor sa iti zboare gandul la facturile de platit sau la ce mai ai de facut prin casa si asta omoara tot hazul. In schimb, daca alergi cu alti oameni, vei fi uimit de cat de bine prinde socializarea. De-abia vei astepta urmatorul antrenament!

Sa cante muzica

Muzica este un factor motivant cand e vorba de antrenament si asta e dovedit stiintific. Pe langa ca te ajuta sa depui mai mult efort, nivelul perceperii efortului este diminuat. Adica, ai impresia ca muncesti mai putin.

Nu uita de dulciuri

Glicemia scazuta iti doboara si motivatia, asa ca mananca o ciocolata sau ceva dulce inainte de a merge la antrenament.

Alege un traseu nou

Pentru a-ti abate mintea de la ce s-a intamplat in ziua respectiva, alege un traseu nou. Mintea ta va fi ocupata sa analizeze noutatile.

   

Ti-a placut?

Pentru evenimente similare, te poti inscrie la newsletter-ul nostru.